Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
Contact us now +1128 5255 8454
support@elated-themes.com

Instagram Feed

Blog

Home  /  Blog   /  Czy wizytówki nadal mają znaczenie?

Czy wizytówki nadal mają znaczenie?

Gdybyś został osobą odpowiedzialną za stworzenie kampanii reklamowej nowo powstałej firmy, świadczącej usługi porządkowe, jakie formy promocji byś wybrał? Spot w telewizji, interaktywna grafika w internecie, a może wielki baner w centrum miasta? W obliczu całego szeregu propozycji reklamowych wizytówki zdają się być niedostrzegane.

W końcu czy te małe kartoniki, które jeszcze kilkadziesiąt lat temu były niezwykle popularną formą dzisiaj mogą się w jakikolwiek sposób liczyć?

A może stanowią one świetny sposób na to, by wykorzystać niewielką popularność wizytówek i w taki sposób trafić do klienta?

Pomyśl – niemal każdy nosi przy sobie portfel, w którym trzyma karty kredytowe, lojalnościowe, dokumenty i inne. Często trzyma się tam również inne karteczki czy kalendarzyki. Wyobraź sobie, że wśród nich znalazłaby się również wizytówka Twojej firmy. W momencie, gdyby właściciel portfela szukał firmy świadczącej usługi porządkowe, kontakt do Twojej miałby dosłownie pod ręką!

Wizytówki mogą mieć dużą siłę oddziaływania na potencjalnych klientów, szczególnie jeśli są odpowiednio dopracowane. Niezwykle ważny jest rzucający się w oczy wzór oraz stylistyka dostosowana do branży. Jeśli stworzyć unikalną wizytówkę z wyjątkowym wzorem, możesz zostać zapamiętany na długi czas.

Dzisiejsze drukarnie, oferujące wykonywanie wizytówek dają niemal nieograniczone możliwości tworzenia tego typu materiałów reklamowych. Dzięki temu możesz stworzyć zarówno modele eleganckie, pasujące do branż ekskluzywnych, żartobliwe i wiele innych.

Zawsze warto przygotować chwytliwe hasło, które zapadnie w pamięć, jak również grafikę przedstawiającą ogólnie usługi, świadczone przez Twoją firmę. W wielu przypadkach świetnie sprawdza się także wydrukowanie na jednej ze stron niewielkiego kalendarzyka. W rezultacie łączysz funkcję reklamową z użytkową – wiele osób ceni sobie takie niewielki kalendarz, który można schować chociażby w portfelu.

Pamiętaj – odpowiednio stworzony wzór z odrobiną kreatywności mogą sprawić, że niepozorne wizytówki staną się świetną metodą promocji Twoich usług!