Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.
Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni.
Czekający lub obsługiwany przy kasie klient jest otaczany przez liczne bodźce, mające skłonić go do podjęcia konkretnych działań zakupowych. W strefie kasy możemy skłonić go do impulsywnego zakupu produktu.
Bildownica to podstawka na monety do bilonu, wydawania reszty. Podstawki wykonujemy z twardego tworzywa akrylowego. Może być bezbarwne lub kolorowe. Często personalizowana nadrukiem UV, naklejką od spodniej strony plexi lub wsuwaną do jej wnętrza grafiką.