systemy promocyjne

Kiwaki,  fiszki, wobblery

 

Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.

W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie. 

Kiwaki inaczej zwane fiszkami lub wobblerami to płaskie formy reklamowe, poruszającej się, kiwające pod wpływem podmuchu powietrza stykające się z regałem w jednym punkcie. Grafiki zamieszczone są na sztywnym tekturowym podkładzie. Cięte po obrysie, zamontowane na elastycznym tworzywie PCV dzięki, któremu mogą swobodnie zwisać w dowolnym miejscu na półce sklepowej. Kiwaki, fiszki bardzo często mają kształt chmurki, koła lub po prostu produktu. Zazwyczaj informują o nowościach, wyprzedaży i aktualnych promocjach. Fiszka ma doprowadzić do zakupu konkretnego towaru.

Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni. 

STWÓRZ REKLAMĘ, FORMĘ PRZESTRZENNĄ

JUŻ TERAZ