systemy promocyjne

Oznaczenia podłogowe

 

Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.

W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie. 

Wystawiennictwo komercyjne polega na kształtowaniu każdego elementu przestrzeni w taki sposób, aby wszystkie elementy stanowiły harmonijną całość. Bardzo ważne jest by zadbać o każdy szczegół, nawet podłoga może być jednym z elementów przekazu. W ostatnim czasie coraz częściej wykorzystuje się do tego celu naklejki i maty podłogowe.

Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni. 

Naklejki podłogowe

Wykonywane w różnych kształtach i wielkościach. Zabezpieczane grubym laminatem. Charakteryzują się dużą sztywnością i odpornością na ścieranie. 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Maty podłogowe

Wykonywane w różnych kształtach i wielkościach. Zabezpieczane grubym laminatem. Charakteryzują się dużą sztywnością i odpornością na ścieranie. 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

STWÓRZ REKLAMĘ, FORMĘ PRZESTRZENNĄ

JUŻ TERAZ