systemy promocyjne

Oznakowanie alejek sklepowych

 

Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.

W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie. 

Półki sklepowe czyta się jak książki od lewej do prawej strony. Od góry regału do jego dołu.  Tak samo dzielimy je na rozdziały – działy sprzedaży, tytuły – strefy tematyczne i wiersze – strefy poszczególnych produktów. 

Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni. 

Osobne strefy produktów usytuowanych tematycznie. Dzielone na np. styl życia, potrzeby np. jedzenie, chemia, prasa, alkohol, rozrywka itp. Każda ze alejek to indywidualna strefa promocyjna. Zamknięta przestrzeń np. półkami, regałami, stanowiąca rząd koszy z produktami, opowiadająca całkiem inną historię od swojej sąsiadki. Mogą różnić się kolorystyką, mniej lub bardziej rzucającą się w oczy formą. Tworzymy w ten sposób aranżację powtarzającą się dającą efekt harmonii i przejrzystości elementów.

Dyspenser

Ekspozytor na reklamy, ulotki i materiały prasowe. Jest to swoisty dozownik, podajnik. Występuje w różnych formach i wielkościach.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Ekspozytor reklamowy

Produkt wystawienniczy do prezentacji produktów. Głównymi materiałami jakie wykorzystujemy w Formedia do tworzenia ekspozytorów to plexi i poliwęglan.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Display reklamowy

Ekspozytory na produkty ustawiane prostopadle lub równolegle do gondoli głównej, która tworzy ścianę z produktami o wspólnej tematyce. Ściana gondoli reklamowych z produktami odgradza daną strefę od sąsiadującej alejki. 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Stand reklamowy

Bardzo często stosowane standy, dummy packs wpływają na podniesienie standardów zarówno twoich produktów jak i w podniesieniu rangi odbioru sklepu o klasę wyżej. W Formedia wykonamy standy dopasowane do Twojego brandu. Nasi specjaliści wykonają dla Ciebie prototyp dzięki któremu będziesz mógł przymierzyć do niego gotowe produkty.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Kieszeń do wydruków

Stały element ekspozycji. Kieszenie do plakatów są bardzo przydatne do mniejszych plakatów np. formaty A5, A4, A3, B1 zamieszczane bezpośrednio przy konkretnej strefie sprzedaży. Służą do szybkiej wymiany informacji np. promocji dnia. Bardzo przydatne, gdy plakaty musimy wymieniać bardzo często. Pomagają utrzymać ład, mają estetyczny wygląd.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Plakat reklamowy

Zawieszane zazwyczaj wzdłuż głównej alejki lub na końcach stref tematycznych lub bezpośrednio nad stoiskami. Bardzo często zwisają swobodnie, usztywniane górnymi i dolnymi listwami. Są jednym z pierwszych elementów, który rzuca się w oczy po wejściu do marketu. Pomagają w orientacji w terenie. Zmieniane zazwyczaj sezonowo np. w zależności od prowadzonej w danym sklepie kampanii reklamowej np. dotyczącej tematyki związanej z daną porą roku lub konkretnym świętem.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Baner reklamowy

Transparent drukowany na tkaninie poliestrowej powleczonej PCV. Może występować jako druk wielkoformatowy odporny na czynniki atmosferyczne. Często wykorzystywany w strefach na wolnym powietrzu, w namiotach wyprzedażowych, w alejkach schładzanych lodówkami gdzie jest wysoka wilgotność powietrza. Ze względu na swą wysoką wytrzymałość wykorzystywany także jako owijka dla koszy produktowych.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Afisz reklamowy

Nie każdy wydruk to plakat. Większe formy o charakterze informacyjnym i propagandowym np. skłaniającym do zakupu to także akcydens zwany afiszem. Zamieszczany w stałych miejscach zazwyczaj nad tylnymi obrzeżnymi strefami alejek przy ścianie kończącej sklep.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Ramka na nodze

Jeden ze stałych elementów ekspozycji. Zazwyczaj stosowany w strefach kas, bezpośredniej obsługi klienta, np. ze stoiskiem z osobą podającą towar. Posiadają lekką i stabilną konstrukcję zwieńczoną prostokątną ramką do wymiany plakatów zazwyczaj w niewielkich formatach A4 i A5. Występują w wersji jedno i dwustronnej.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Potykacz reklamowy

Większa forma informacyjna występująca w różnych wariantach np. jako tablica do wypisywania informacji lub potykacz z aluminiową ramą do wsuwania plakatów. Zazwyczaj ustawiane w strefach, w których sprzedawane są produkty świeże np. żywność lub w strefie bezpośredniej konsumpcji na terenie sklepu.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Plansza promocyjna

Plansza ta może ogólnie poinformować o produkcie, zachęcić do jego oglądu, a później zakupu. Jej szczególnym zadaniem jest wbić w pamięć klienta wyjątkową cenę towaru oraz wskazać mu bezpośrednie miejsce ulokowania tegoż produktu np. regał, kosz produktowy.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Roll up

strona w trakcie tworzenia …

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Oznakowanie dla gondoli reklamowych

Zazwyczaj są to ekspozytory ustawiane prostopadle lub równolegle do gondoli głównej, która tworzy ścianę z produktami o wspólnej tematyce. Ściana gondoli reklamowych z produktami odgradza daną strefę od sąsiadującej alejki. 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

Oznakowanie dla koszy reklamowych

Zazwyczaj są to tabliczki, kieszenie na plakaty zamieszczane bezpośrednio na koszach z towarem. Do oznaczenia stref z koszami używamy także plakatów z listwami usztywniającymi zawieszanych od góry ekspozycji. 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >>

STWÓRZ REKLAMĘ, FORMĘ PRZESTRZENNĄ

JUŻ TERAZ