Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.
W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie.
Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni.
Czekający lub obsługiwany przy kasie klient jest otaczany przez liczne bodźce, mające skłonić go do podjęcia konkretnych działań zakupowych. W strefie kasy możemy skłonić go do impulsywnego zakupu produktu.
Proste komunikaty np. podziękowanie za zakupy i zachęcenie do ponownego przyjścia mogą być zawarte na używanych przekładkach, separatorach kasowych. Nasza firma ma możliwość wyprodukowania specjalnie dla twojej marki przekładek kasowych, które zapewnią Twoim klientom komfort podczas zakupów. Separator kasowy zostanie precyzyjnie wykonany z plexi. Spersonalizowany owijką z nadrukiem.