Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.
W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie.
Półki sklepowe czyta się jak książki od lewej do prawej strony. Od góry regału do jego dołu. Tak samo dzielimy je na rozdziały – działy sprzedaży, tytuły – strefy tematyczne i wiersze – strefy poszczególnych produktów.
Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni.
Przeznaczone są do umieszczania w nich opisów produktów, takich jak nazwa czy cena, a czasem również jego skład. Dzięki temu zabiegowi klienci otrzymują jasne informacje na temat kosztów jakie będą musieli ponieść, a także wiedzą dokładnie, którego produktu dotyczy konkretna informacja. Oferujemy szeroką ofertę cenówek wykonanych z plexi.
Prostokątne, wąskie formy graficzne zamieszczone wzdłuż linii regału, póki. Odgradzają między sobą konkretne towary, producentów, odcinają konkretne strefy promocji itp. Mogą mieć w swojej konstrukcji od razu zawieszki podtrzymujące towar. Często wykorzystywane w sprzedaży lekkich produktów np. saszetek z żywnością.
Listwy półkowe, cenowe to tak zwane Shelf-linerami. Podłużne formy graficzne zamieszczane wszerz linii regału. Swoiste tunele z plexi montowane na rantach regałów i półek sklepowych. W Formedia wykonujemy różnego typu, kształtu, kolorystyce. Mogą być spersonalizowane wymiennymi dedykowanymi wkładkami, naklejką lub drukiem UV. Z pewnością pozwolą na zauważenie promocji przez twoich klientów.
Stanowią opakowanie zbiorcze dla danego produktu eksponowanego na półce. To popularne ramki okalające strefę konkretnego produktu na półce. Mogą być równe z rantem strefy wystawowej widoczne od frontu lub wkładane pomiędzy produkty, na skraju strefy produktowej. W takim przypadku są bardziej wyeksponowane z boku, widoczne dla osób idących wzdłuż alejki.
Płaskie formy reklamowe, poruszającej się, kiwające pod wpływem podmuchu powietrza stykające się z regałem w jednym punkcie. Grafiki zamieszczone są na sztywnym tekturowym podkładzie. Cięte po obrysie, zamontowane na elastycznym tworzywie PCV dzięki, któremu mogą swobodnie zwisać w dowolnym miejscu na półce sklepowej. Kiwaki, fiszki bardzo często mają kształt chmurki, koła lub po prostu produktu. Zazwyczaj informują o nowościach, wyprzedaży i aktualnych promocjach. Fiszka ma doprowadzić do zakupu konkretnego towaru.
Przestrzenne, geometryczne formy reklamowe, lekkie i poruszają się pod wpływem ruchu powietrza. Zawieszane bezpośrednio nad danymi produktami zamieszczonymi np. w koszach lub po środku alejki w miejscu, w którym znajduje się reklamowany produkt. Bryły danglerów są z każdej strony spersonalizowane. Zazwyczaj posiadają kształt prostopadłościanu, walca lub odwróconego podstawą do góry stożka. Mogą być zawieszone na sprężystych zawieszkach dzięki czemu poruszają się delikatnie w dół i do góry górę.