Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.
W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie.
Panele toperowe to prostokątne, wąskie formy graficzne zamieszczone wzdłuż linii regału, póki. Odgradzają między sobą konkretne towary, producentów, odcinają konkretne strefy promocji itp. Mogą mieć w swojej konstrukcji od razu zawieszki podtrzymujące towar. Często wykorzystywane w sprzedaży lekkich produktów np. saszetek z żywnością.
Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni.