REKLAMA | SYSTEMY PROMOCYJNE | REKLAMA BYDGOSZCZ | AGENCJA REKLAMOWA | FORMEDIA  | KUJAWSKO POMORSKIE

Plakat reklamowy

– SYSTEY PROMOCYJNE – OZNAKOWANIE ALEJEK SKLEPOWYCH – 

Oznakowanie alejek reklamowych to stworzenie osobnych stref produktów umieszczonych i posegregowanych tematycznie. Dzielone są na np. styl życia, potrzeby np. jedzenie, chemia, prasa, alkohol, rozrywka itp. Każda ze alejek to indywidualna strefa promocyjna. Zamknięta przestrzeń np. półkami, regałami, stanowiąca rząd koszy z produktami, opowiadająca całkiem inną historię od swojej sąsiadki. Mogą różnić się kolorystyką, mniej lub bardziej rzucającą się w oczy formą. Tworzymy w ten sposób aranżację powtarzającą się dającą efekt harmonii i przejrzystości elementów.

Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.

W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie. 

Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni. 

Plakaty reklamowe zawieszamy zazwyczaj wzdłuż głównej alejki lub na końcach stref tematycznych lub bezpośrednio nad stoiskami. Bardzo często zwisają swobodnie, usztywniane górnymi i dolnymi listwami. Są jednym z pierwszych elementów, który rzuca się w oczy po wejściu do marketu. Pomagają w orientacji w terenie. Zmieniane zazwyczaj sezonowo np. w zależności od prowadzonej w danym sklepie kampanii reklamowej np. dotyczącej tematyki związanej z daną porą roku lub konkretnym świętem.

STWÓRZ REKLAMĘ, FORMĘ PRZESTRZENNĄ

JUŻ TERAZ
Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On YoutubeVisit Us On Pinterest