Oznakowanie alejek reklamowych to stworzenie osobnych stref produktów umieszczonych i posegregowanych tematycznie. Dzielone są na np. styl życia, potrzeby np. jedzenie, chemia, prasa, alkohol, rozrywka itp. Każda ze alejek to indywidualna strefa promocyjna. Zamknięta przestrzeń np. półkami, regałami, stanowiąca rząd koszy z produktami, opowiadająca całkiem inną historię od swojej sąsiadki. Mogą różnić się kolorystyką, mniej lub bardziej rzucającą się w oczy formą. Tworzymy w ten sposób aranżację powtarzającą się dającą efekt harmonii i przejrzystości elementów.
Świadome organizowanie wnętrza hipermarketu charakteryzuje się celowym rozmieszczeniem elementów, zaprojektowanych w myśl odpowiednich wytycznych. Sposób komponowania, kolorystyka, formy powinny być spójne tak, by móc razem stworzyć wizerunek Marki przez stosowanie różnego rodzaju mediów, wystawiennictwa, stref promocyjnych i taktyk merchandisingu. W Formedia dzięki kompleksowej usłudze możemy Ci pomóc działać spójnie z całością koncepcji sprzedaży i Twoimi założeniami sposobu komunikowania się z klientami.
W Formedia pomorzemy Twojej marce w prezentacji produktów i ich ekspozycji na półkach i regałach sklepowych. Odpowiednie wyeksponowanie produktów w markecie, zwiększy skuteczność sprzedaży. Warto zastosować określone techniki wykorzystywane w psychologii sprzedaży. To dzięki nim klient zapomni o czasie, miejscu, tylko po prostu będzie „tu i teraz” w Twoim sklepie.
Stosując odpowiednie składowe aranżacji przestrzeni wywołasz ciekawość, zatrzymanie klienta na strefie promocyjnej. W Formedia połączysz ze sobą elementy funkcjonalne, techniczne i plastyczne dzięki wykonywanym w Formedia odpowiednim prezenterom produktów, serwisu reklamowego i dekoracji przestrzeni.
Bardzo często stosowane standy, dummy packs wpływają na podniesienie standardów zarówno twoich produktów jak i w podniesieniu rangi odbioru sklepu o klasę wyżej. W Formedia wykonamy standy dopasowane do Twojego brandu. Nasi specjaliści wykonają dla Ciebie prototyp dzięki któremu będziesz mógł przymierzyć do niego gotowe produkty.