W poszukiwaniu formy

Jak często zagłębiacie temat poszukiwania formy w wystawiennictwie❓
Tylko ciekawe i wartościowe witryny sklepowe przyciągają uwagę przechodniów i skłaniają do wejścia.
Warto przemyśleć aranżację okna sklepowego ponieważ jest to nasz „magnes” jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży face to face w sklepach stacjonarnych.

Czy zastanawialiście się jak maksymalnie wykorzystać swoją witrynę ❓ 
Jak pokazać nie tylko aktualne promocje ale także nadchodzące trendy ❓ Jak to zrobić by uczyć naszego odbiorcę tego co jest na topie i co oczywiście sami możemy zaoferować❓ już teraz jednocześnie w nienachalny sposób zaznaczając naszą Markę.

W Formedia zajmujemy się wykonywaniem elementów wystawienniczych niemal od początku naszej działalności, doskonale rozumiemy, że trzeba wszystko przemyśleć od samego początku.
Na przestrzeni ostatnich lat robiliśmy wiele elementów do ekspozycji i wiedzieliśmy tysiące wystaw i witryn sklepowych.

Możemy Ci udzielić kilku wskazówek 👍👍👍
👍1. zastanów się do kogo mają trafić Twoje produkty, do jakiej grupy wiekowej
👍2. co chcesz przekazać np. wyprzedaż, promocja, produkt, nowa kolekcja
👍3. w jaki sposób opowiedzieć historię np. tego produktu w jakiej konwencji chcesz go pokazać

Nie bój się 😮 postaw na design
Zabaw się grą faktur i kolorów, przestrzenią i światłem. Pozorna napiętość i tajemniczość w przeciwstawieniu np. masywności kubików i lekkości półprzezroczystych naklejek na szybie albo maksymalna przestronność z przestrzennym styrodurowym napisem w centrum zdecydowanie pozytywnie wpływają na percepcję odwiedzających.