Jak często zagłębiacie temat poszukiwania formy w wystawiennictwie❓
Tylko ciekawe i wartościowe witryny sklepowe przyciągają uwagę przechodniów i skłaniają do wejścia.
Warto przemyśleć aranżację okna sklepowego ponieważ jest to nasz „magnes” jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży face to face w sklepach stacjonarnych.
Czy zastanawialiście się jak maksymalnie wykorzystać swoją witrynę ❓
Jak pokazać nie tylko aktualne promocje ale także nadchodzące trendy ❓ Jak to zrobić by uczyć naszego odbiorcę tego co jest na topie i co oczywiście sami możemy zaoferować❓ już teraz jednocześnie w nienachalny sposób zaznaczając naszą Markę.
W Formedia zajmujemy się wykonywaniem elementów wystawienniczych niemal od początku naszej działalności, doskonale rozumiemy, że trzeba wszystko przemyśleć od samego początku.
Na przestrzeni ostatnich lat robiliśmy wiele elementów do ekspozycji i wiedzieliśmy tysiące wystaw i witryn sklepowych.
Możemy Ci udzielić kilku wskazówek ???
?1. zastanów się do kogo mają trafić Twoje produkty, do jakiej grupy wiekowej
?2. co chcesz przekazać np. wyprzedaż, promocja, produkt, nowa kolekcja
?3. w jaki sposób opowiedzieć historię np. tego produktu w jakiej konwencji chcesz go pokazać
Nie bój się ? postaw na design
Zabaw się grą faktur i kolorów, przestrzenią i światłem. Pozorna napiętość i tajemniczość w przeciwstawieniu np. masywności kubików i lekkości półprzezroczystych naklejek na szybie albo maksymalna przestronność z przestrzennym styrodurowym napisem w centrum zdecydowanie pozytywnie wpływają na percepcję odwiedzających.